Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure Vnitřní vybavení - Nábytek
Sender David Bábsky
Sender organization Naviga Assistance s.r.o. [CRN: 24244414]
Recipient All (including public)
Date 19.06.2020 14:40:54
Subject Dodatečné informace č. 4

Vážení,
zadavatel kontrolou své postupu naznal, že vlivem administrativního pochybení byl nesprávně stanoven předmět veřejné zakázky, respektive byly zahrnuty položky z jiné již vysoutěžené veřejné zakázky.
V návaznosti na toto pochybení zadavatel mění rozsah předmětu veřejné zakázky, vyjímá specifické položky (akustické podklady a obklady) z předmětu veřejné zakázky a také snižuje předpokládanou hodnotu veřejné zakázky tak, aby odpovídala aktualnímu rozsahu předmětu veřejné zakázky. Podrobnosti viz DI 4 v příloze a na profilu zadavatele.
Zadavatel v návaznosti na tuto změnu prodlužuje lhůtu pro podání nabídek o celou její původní délku.
Za zadavatele,
D.B.


Attachments
- Nábytek_DI4.pdf (287.51 KB)
- Zadávací podmínky (DI4)_Vnitřní vybavení - nábytek.pdf (297.57 KB)
- Příloha č. 1, Návrh kupní smlouvy (DI4).docx (169.48 KB)
- Příloha č. 2, Technická specifikace a cenový rozpad (DI4).xlsx (60.77 KB)